Actualitat Actualitat

23/03/17   La Sindicatura fa un minut de silenci per l'atemptat de Londres

Barcelona, 23 de març de 2017.-La Sindicatura de Comptes de Catalunya s'ha sumat a les institucions de Catalunya que avui a les 12:00 hores han fet un minut de silenci com a mostra de suport a les víctimes de l'atemptat succeït a Londres ahir que ha provocat almenys cinc víctimes mortals.

7/03/17   El síndic major assisteix a la tercera edició dels Premis Alfons Ortuño

Barcelona, 7 de març de 2017.- El síndic major, Jaume Amat, ha assistit avui a l'acte de lliurament de la tercera edició dels Premis Alfons Ortuño d'innovació i bones pràctiques a les administracions públiques catalanes.

2/03/17   La Sindicatura presenta al Parlament els informes sobre el Parc Taulí, el Campus Diagonal-Besòs i les eleccions del 27-S

Barcelona, 2 de març de 2017.-Els membres del Ple de la Sindicatura de Comptes de Catalunya han comparegut aquest matí davant la Comissió de la Sindicatura del Parlament per presentar tres informes de fiscalització.

24/02/17   La Sindicatura assisteix a una jornada sobre conflictes d'interès en el sector públic

Barcelona, 24 de febrer de 2017.-La Sindicatura de Comptes ha participat en una jornada sobre conflictes d'interès en el sector públic organitzada per l'Oficina Antifrau (OAC), en col·laboració amb el Parlament de Catalunya, que ha tingut lloc avui a la cambra catalana.

22/02/17   La Sindicatura de Comptes publica l'informe de fiscalització del Consorci Sanitari de Terrassa

Barcelona, 22 de febrer de 2017.-La Sindicatura de Comptes ha publicat i tramès al Parlament l'informe 28/2016, relatiu al Consorci Sanitari de Terrassa. El treball s'ha fet en compliment de la Resolució 508/X del Parlament, que demanava a la Sindicatura la fiscalització de l'activitat economicofinancera del Consorci corresponent als períodes tancats del 2011-2012.

15/02/17   La Sindicatura publica els informes relatius a l'Agència de Patrimoni Cultural i a les eleccions a cambres agràries

Barcelona, 15 de febrer de 2017.- La Sindicatura de Comptes ha publicat i tramès al Parlament dos nous informes de fiscalització, relatius a l'Agència Catalana de Patrimoni Cultural, exercici 2014, i a les eleccions de l'any 2016 per determinar la representativitat de les organitzacions professionals agràries a Catalunya.

13/02/17   La Sindicatura publica l'informe de fiscalització del Compte general de la Generalitat del 2014

Barcelona, 13 de febrer de 2017.- La Sindicatura de Comptes ha publicat l'informe relatiu al Compte general de la Generalitat de Catalunya corresponent a l'exercici 2014, després que els membres del Ple de l'òrgan fiscalitzador el lliuressin a la presidenta del Parlament el passat divendres per a la seva tramitació.

8/02/16   La Sindicatura publica l'informe relatiu al professorat associat de les universitats públiques de Catalunya

Barcelona, 8 de febrer de 2017.- La Sindicatura de Comptes ha publicat i tramès al Parlament l'informe 25/2017, relatiu al professorat associat de les universitats públiques catalanes, corresponent al curs 2013-2014.

2/02/17   La Sindicatura presenta tres informes de fiscalització davant la Comissió del Parlament

Barcelona, 2 de febrer de 2017.- Els membres del Ple de la Sindicatura de Comptes, encapçalats pel síndic major, Jaume Amat, han comparegut aquest matí davant la Comissió de la Sindicatura del Parlament per presentar tres informes de fiscalització.

30/01/17   La Sindicatura organitza un curs sobre auditoria operativa

Barcelona, 30 de gener de 2017.- La Sindicatura de Comptes ha estrenat l'aula de formació del nou edifici de Via Laietana amb un curs sobre auditoria operativa. La sessió forma part de la programació de formació que la Sindicatura ofereix al seu personal i va tenir lloc divendres 27 de gener, a càrrec d'una auditora de la Cámara de Comptos de Navarra, Karen Moreno, i de l'ex president de la Cámara, Heliodoro Robleda, catedràtic de la Universitat Complutense de Madrid.
S'estan mostrant 1 - 10 de 617 resultats.
Articles per pàgina 10
de 62