Actualitat Actualitat

27/04/17   La Sindicatura de Comptes participa en la 8a Jornada d'auditoria del sector públic

Barcelona, 27 d'abril de 2017.-La Sindicatura de Comptes de Catalunya ha participat un any més en la Jornada d'auditoria del sector públic del Col·legi de Censors Jurats de Comptes, que enguany ha arribat a la vuitena edició.

26/04/17   Primera reunió de treball per coordinar el 'peer review' a la Cambra de Comptes d'Andalusia

Barcelona, 26 d'abril de 2017.- El síndic major de la Sindicatura de Comptes, Jaume Amat, va assistir ahir a Sevilla a la primera reunió del grup de treball que portarà a terme la revisió entre iguals a la qual se sotmetrà la Cambra de Comptes d'Andalusia. A la reunió va assistir també el president de la institució de control andalusa i l'equip tècnic responsable de l'auditoria.

24/04/17   El síndic major assisteix a l'acte commemoratiu del 25è aniversari del Consell de Comptes de Galícia

Barcelona, 24 d'abril de 2017,- El síndic major, Jaume Amat, ha assistit a l'acte commemoratiu del 25è aniversari del Consell de Comptes de Galícia, celebrat el dia 21 d'abril a la seu del Parlament gallec, a Santiago de Compostela.

24/04/17   Convocatòria urgent de tres llocs de treball d'auditor/a en règim d'interinitat

Barcelona, 24 d'abril de 2017.- La Sindicatura de Comptes de Catalunya necessita contractar personal interí per cobrir tres llocs de treball d'auditor/a de forma urgent.

20/04/17   El president de la Generalitat destaca que la Sindicatura ha estalviat 700.000 ¿ anuals a l'erari públic amb el canvi de seu

Barcelona, 19 d'abril de 2017.- La nova seu de la Sindicatura de Comptes de Catalunya, al número 60 de Via Laietana, ha estat inaugurada aquesta tarda pel president de la Generalitat, Carles Puigdemont.

18/04/17   Tramesa del Compte general de l'exercici 2016 a la Sindicatura de Comptes

Barcelona, 18 d'abril de 2017.- Els ens locals ja poden iniciar el retiment del Compte general de l'exercici 2016 a la Sindicatura de Comptes.

12/04/17   La Sindicatura publica els informes sobre l'agregat de les universitats i el Consorci Urbanístic Portal Costa Brava - Illa de Blanes

Barcelona, 12 d'abril de 2017.- La Sindicatura de Comptes ha publicat i tramès al Parlament dos nous informes de fiscalització, relatius a l'agregat de les universitats públiques de Catalunya, exercicis 2014 i 2015, i al Consorci Urbanístic Portal Costa Brava - Illa de Blanes, corresponent a l'exercici 2015.

30/03/17   Els síndics compareixen davant la Comissió de la Sindicatura de Comptes del Parlament

Barcelona, 30 de març de 2017.- Els membres del Ple de la Sindicatura de Comptes han comparegut avui davant la Comissió de la Sindicatura del Parlament per presentar tres informes de fiscalització.

29/03/17   La Sindicatura de Comptes publica set informes de fiscalització

Barcelona, 29 de març de 2017.-La Sindicatura de Comptes ha publicat set informes de fiscalització, sobre l'Hospital Clínic i Provincial de Barcelona (29/2016); els encàrrecs de gestió (30/2016); el Centre d'Iniciatives per a la Reinserció (31/2016); XALOC, organisme autònom de la Diputació de Girona (32/2016); sobre aspectes parcials dels ajuntaments de Montgat (33/2016) i de Mollerussa (34/2016), i sobre el retiment de comptes dels partits polítics i les fundacions i associacions vinculades (35/2016).

27/03/17   La Sindicatura de Comptes acull una sessió formativa del màster interuniversitari de Gestió Pública

Barcelona, 27 de març de 2017.- La Sindicatura de Comptes de Catalunya ha acollit avui una sessió del màster de Gestió Pública que organitzen de forma conjunta la Universitat de Barcelona, la Universitat Autònoma de Barcelona i la Universitat Pompeu Fabra i que s'imparteix en les instal·lacions de l'Escola d'Administració Pública de Catalunya.
S'estan mostrant 1 - 10 de 627 resultats.
Articles per pàgina 10
de 63