Actualitat Actualitat

18/10/18   La Sindicatura compareix davant la Comissió del Parlament per presentar cinc informes

Barcelona, 18 d'octubre de 2018.- La Sindicatura de Comptes ha presentat avui al Parlament cinc informes de fiscalització. Els síndics han comparegut davant la Comissió de la Sindicatura de Comptes per exposar les conclusions més rellevants dels informes que s'hi han tramitaran.

8/10/18   La Sindicatura signa un conveni amb el Síndic de Greuges, l'Oficina Antifrau i el CAC per a la contractació conjunta d'un delegat de protecció de dades

Barcelona, 8 d'octubre de 2018.- La Sindicatura de Comptes, el Síndic de Greuges, l'Oficina Antifrau i el Consell de l'Audiovisual de Catalunya han subscrit un conveni per a la contractació conjunta d'un delegat de protecció de dades en compliment de la nova normativa europea en aquest àmbit. Es tracta de la primera experiència de col·laboració multilateral entre els òrgans de rellevància estatutària i assimilats.

19/09/18   La Sindicatura publica els informes sobre l'INEFC i sobre la reestructuració del sector públic de la Generalitat

Barcelona, 19 de setembre de 2018.- La Sindicatura de Comptes ha publicat i tramès al Parlament els informes 16/2018 i 17/2018, relatius, respectivament, a l'Institut Nacional d'Educació Física de Catalunya (INEFC) i a la reestructuració del sector públic de la Generalitat en el període 2010-2016.

12/09/18   La Sindicatura participa en els actes de la Diada de l'Onze de Setembre

Barcelona, 12 de setembre de 2018.- La Sindicatura de Comptes ha participat en els actes institucionals per commemorar la Diada Nacional de Catalunya.

1/08/18   La Sindicatura publica l'informe sobre Promocions Municipals de Sant Cugat del Vallès, SA

Barcelona, 1 d'agost de 2018.- La Sindicatura de Comptes ha publicat i tramès al Parlament de Catalunya l'informe 15/2018, relatiu a la societat pública municpal Promocions Municipals de Sant Cugat del Vallès, SA (PROMUSA), exercici 2016.

27/07/18   La interventora general, Rosa Vidal, lliura a la Sindicatura el Compte general de la Generalitat del 2017

Barcelona, 27 de juliol de 2018.- La interventora general de la Generalitat de Catalunya, Rosa Vidal, ha visitat avui la Sindicatura de Comptes acompanyada del subdirector general de la Intervenció, Joan Guerrero.

25/07/18   La Sindicatura publica l'informe relatiu al Laboratori de Referència de Catalunya

Barcelona, 25 de juliol de 2018.- La Sindicatura de Comptes ha publicat i tramès al Parlament l'informe 14/2018, relatiu a l'entitat Laboratori de Referència de Catalunya, SA, exercici 2016.

18/07/18   La Sindicatura publica l'informe sobre el Compte general de les corporacions locals relatiu a l'exercici 2016

Barcelona, 18 de juliol de 2018.- La Sindicatura de Comptes ha publicat i tramès al Parlament l'informe 13/2018, sobre el Compte general de les corporacions locals, corresponent a l'exercici 2016.

16/07/18   La Sindicatura compareix davant la Comissió del Parlament per presentar cinc informes de fiscalització

Barcelona, 16 de juliol de 2018.- Els síndics han comparegut aquesta tarda davant la Comissió de la Sindicatura de Comptes del Parlament per presentar cinc informes de fiscalització.

13/07/18   La Sindicatura publica els informes sobre les places vinculades docents i assistencials de les universitats públiques i sobre l'Institut Metropolità del Taxi

Barcelona, 13 de juliol de 2018.- La Sindicatura de Comptes ha publicat i tramès al Parlament l'informe 11/2018, relatiu a les places vinculades docents i assistencials de les universitats públiques de Catalunya, curs 2015-2016, i l'informe 12/2018, relatiu a l'Institut Metropolità del Taxi, exercici 2016.
S'estan mostrant 1 - 10 de 696 resultats.
Articles per pàgina 10
de 70