Actualidad Actualidad

15/11/18   La Sindicatura compareix davant la Comissió del Parlament per presentar tres informes

Barcelona, 15 de novembre de 2018.- La Sindicatura de Comptes ha presentat avui al Parlament tres informes de fiscalització, relatius al Departament d'Agricultura, a la Fundació del Gran Teatre del Liceu i a l'Oficina Antifrau de Catalunya (OAC).

14/11/18   El síndic major participa en dues reunions de les institucions de control extern de l'Estat

Barcelona, 14 de novembre de 2018.- El síndic major, Jaume Amat, ha participat en representació de la Sindicatura de Comptes de Catalunya en dues reunions de les institucions de control extern de l'Estat, tingudes a Madrid els dies 12 i 13 de novembre.

12/11/18   El president de la Generalitat rep els responsables de les institucions de control catalanes

Barcelona, 12 de novembre de 2018.- El síndic major de la Sindicatura de Comptes, Jaume Amat; el síndic de greuges, Rafael Ribó; el president del Consell de l'Audiovisual de Catalunya, Roger Loppacher, i el director de l'Oficina Antifrau de Catalunya, Miguel Ángel Gimeno, han estat rebuts avui pel president de la Generalitat, Joaquim Torra.

7/11/18   La Sindicatura publica els informes sobre les despeses de personal de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals

Barcelona, 7 de novembre de 2018.- La Sindicatura de Comptes ha publicat i tramès al Parlament els informes de fiscalització 20/2018 i 21/2018, relatius a les despeses de personal de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) i de la CCMA, SA, corresponents a l'exercici 2016.

25/10/18   La Sindicatura participa en dues reunions de coordinació del Tribunal de Comptes i els OCEX

Barcelona, 25 d'octubre de 2018.- La Sindicatura de Comptes ha participat en dues trobades de coordinació del Tribunal de Comptes i els òrgans de control extern autonòmics (OCEX).

22/10/18   La Sindicatura publica els informes sobre la gestió del actius immobiliaris de la Generalitat i sobre les despeses de personal del Departament de Governació

Barcelona, 22 d'octubre de 2018.- La Sindicatura de Comptes ha publicat i tramès al Parlament els informes de fiscalització 18/2018 i 19/2018, relatius a la gestió dels actius immobiliaris de la Generalitat de Catalunya, exercicis 2011-2014, i a les despeses de personal del Departament de Governació i Relacions Institucionals, exercici 2015.

18/10/18   La Sindicatura compareix davant la Comissió del Parlament per presentar cinc informes

Barcelona, 18 d'octubre de 2018.- La Sindicatura de Comptes ha presentat avui al Parlament cinc informes de fiscalització. Els síndics han comparegut davant la Comissió de la Sindicatura de Comptes per exposar les conclusions més rellevants dels informes que s'hi han tramitaran.

8/10/18   La Sindicatura signa un conveni amb el Síndic de Greuges, l'Oficina Antifrau i el CAC per a la contractació conjunta d'un delegat de protecció de dades

Barcelona, 8 d'octubre de 2018.- La Sindicatura de Comptes, el Síndic de Greuges, l'Oficina Antifrau i el Consell de l'Audiovisual de Catalunya han subscrit un conveni per a la contractació conjunta d'un delegat de protecció de dades en compliment de la nova normativa europea en aquest àmbit. Es tracta de la primera experiència de col·laboració multilateral entre els òrgans de rellevància estatutària i assimilats.

19/09/18   La Sindicatura publica els informes sobre l'INEFC i sobre la reestructuració del sector públic de la Generalitat

Barcelona, 19 de setembre de 2018.- La Sindicatura de Comptes ha publicat i tramès al Parlament els informes 16/2018 i 17/2018, relatius, respectivament, a l'Institut Nacional d'Educació Física de Catalunya (INEFC) i a la reestructuració del sector públic de la Generalitat en el període 2010-2016.

12/09/18   La Sindicatura participa en els actes de la Diada de l'Onze de Setembre

Barcelona, 12 de setembre de 2018.- La Sindicatura de Comptes ha participat en els actes institucionals per commemorar la Diada Nacional de Catalunya.
Mostrando el intervalo 1 - 10 de 702 resultados.
Resultados por página 10