Actualidad Actualidad

14/06/18   Els síndics compareixen al Parlament per presentar cinc informes davant la Comissió de la Sindicatura de Comptes

Barcelona, 14 de juny de 2018.- Els membres del Ple de la Sindicatura de Comptes han comparegut aquest matí davant la Comissió de la Sindicatura del Parlament, l'òrgan que vehicula les relacions de la cambra amb la institució fiscalitzadora. La d'avui ha estat la primera sessió de la Comissió de la Sindicatura de la dotzena legislatura.

30/05/18   La Sindicatura publica l'informe sobre la contractació administrativa de l'Ajuntament de Tarragona

Barcelona, 30 de maig de 2018.-La Sindicatura de Comptes ha publicat i tramès al Parlament de Catalunya l'informe de fiscalització 6/2018, relatiu a l'Ajuntament de Tarragona, contractació administrativa, exercici 2016.

29/05/18   El síndic major participa en la reunió de la Conferència de Presidents d'ASOCEX

Barcelona, 29 de maig de 2018.- El síndic major, Jaume Amat, ha participat avui en la reunió de la Conferència de Presidents d'ASOCEX, que aplega els presidents dels 12 òrgans autonòmics de control extern (OCEX) que hi ha a l'Estat.

25/05/18   El síndic major presenta davant el Ple del Parlament l'informe sobre el Compte general de la Generalitat del 2014

Barcelona, 25 de maig de 2018.-El síndic major de la Sindicatura de Comptes, Jaume Amat, ha comparegut avui davant el Ple del Parlament per presentar l'informe sobre el Compte general de la Generalitat corresponent a l'exercici 2014.

16/05/18   La Sindicatura publica l'informe de fiscalització sobre l'Oficina Antifrau de Catalunya

Barcelona, 16 de maig de 2018.- La Sindicatura de Comptes de Catalunya ha publicat i tramès al Parlament l'informe 5/2018, relatiu a l'Oficina Antifrau de Catalunya (OAC), exercici 2015.

11/05/18   La Sindicatura participa en la reunió de la Comissió de coordinació en l'àmbit local del Tribunal de Comptes i els OCEX

Barcelona, 11 de maig de 2018.- El síndic Joan-Ignasi Puigdollers ha participat en la primera reunió semestral de la Comissió de coordinació en l'àmbit local del Tribunal de Comptes i els OCEX (òrgans de control extern) autonòmics, celebrada els dies 10 i 11 de maig a Oviedo, a la seu de la Sindicatura de Comptes del Principat d'Astúries.

3/05/18   La Sindicatura publica l'informe sobre l'Ajuntament d'Olesa de Montserrat, estabilitat pressupostària, exercici 2014

Barcelona, 3 de maig de 2018.- La Sindicatura de Comptes de Catalunya ha publicat i tramès al Parlament l'informe 4/2018, relatiu a l'Ajuntament d'Olesa de Montserrat, estabilitat pressupostària i sostenibilitat financera, exercici 2014.

24/04/18   El síndic major intervé en la jornada de formació sobre 'Transparència i el finançament de partits polítics i sindicats'

Barcelona, 24 d'abril de 2018.- El síndic major de la Sindicatura de Comptes, Jaume Amat, ha intervingut en la jornada de formació sobre Transparència i el finançament de partits polítics i sindicats, organitzada per l'Agència de Transparència de l'Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) i que va tenir lloc divendres 20 d'abril a la seu de l'entitat metropolitana.

19/04/18   El síndic major clou la 9a Jornada d'auditoria del sector públic

Barcelona, 19 d'abril de 2018.- El síndic major de la Sindicatura de Comptes, Jaume Amat, ha participat avui en la cloenda de la 9a Jornada d'auditoria del sector públic que organitza el Col·legi de Censors Jurats de Comptes a Barcelona, a la seu de la corporació.

18/04/18   La Sindicatura fiscalitza la comptabilització d'ingressos per transferències de l'Ajuntament de Mollet del Vallès

Barcelona, 18 d'abril de 2018.- La Sindicatura de Comptes de Catalunya ha publicat i tramès al Parlament l'informe 3/2018, relatiu a l'Ajuntament de Mollet del Vallès, comptabilització d'ingressos per transferències, exercici 2015.
Mostrando el intervalo 1 - 10 de 682 resultados.
Resultados por página 10
de 69