Actualidad Actualidad

12/12/18   La Sindicatura publica els informes sobre les eleccions del 21-D del 2017 i sobre el Consorci de la Costa Brava ¿ Entitat Local de l'Aigua

Barcelona, 12 de desembre de 2018.- La Sindicatura de Comptes ha publicat i tramès al Parlament l'informe 24/2018, sobre el Consorci de la Costa Brava ¿ Entitat Local de l'Aigua, exercici 2016, i l'informe 27/2018, sobre les eleccions al Parlament de Catalunya de l'any 2017.

10/12/18   El síndic major, Jaume Amat, nomenat membre honorari del Col·legi de Censors Jurats de Comptes de Catalunya

Barcelona, 10 de desembre de 2018.- El Col·legi de Censors Jurats de Comptes de Catalunya ha nomenat membre honorari de la institució el síndic major de la Sindicatura de Comptes, Jaume Amat.

3/12/18   La Sindicatura fiscalitza el sistema de governança de l'Institut Català de Finances

Barcelona, 3 de desembre de 2018.- La Sindicatura de Comptes de Catalunya ha publicat i tramès al Parlament l'informe 23/2018, relatiu al sistema de governança de l'Institut Català de Finances (ICF), exercicis 2011-2016.

30/11/18   El 70% dels ajuntaments han lliurat el Compte general del 2017 a la Sindicatura dins de termini

Barcelona, 30 de novembre de 2018.- El grau de lliurament, dins del termini legal, del Compte general del 2017 dels ajuntaments catalans ha estat aquest any del 70%, el que representa una lleugera millora respecte de l'exercici anterior, quan va ser del 69%.

29/11/18   Els síndics compareixen davant la Comissió de la Sindicatura del Parlament per presentar cinc informes

Barcelona, 29 de novembre de 2018.- Els membres del Ple de la Sindicatura de Comptes, encapçalats pel síndic major, Jaume Amat, han comparegut avui davant la Comissió de la Sindicatura del Parlament per presentar cinc informes de fiscalització.

28/11/18   La Sindicatura publica l'informe de fiscalització de l'Hospital del Mar del període 2012-2015

Barcelona, 28 de novembre de 2018.- La Sindicatura de Comptes de Catalunya ha publicat i tramès al Parlament l'informe 22/2018, de fiscalització del Consorci Mar Parc de Salut de Barcelona, corresponent als exercicis 2012 a 2015.

26/11/18   La Sindicatura participa en el vuitè Congrés d'Auditoria del Sector Públic a Madrid

Barcelona, 26 de novembre de 2018.- El síndic major de la Sindicatura de Comptes, Jaume Amat, i personal de la institució fiscalitzadora han participat en el vuitè Congrés Nacional d'Auditoria del Sector Públic que ha tingut lloc els dies 22 i 23 de novembre a la seu de l'Institut Nacional d'Administració Pública, a Madrid.

15/11/18   La Sindicatura compareix davant la Comissió del Parlament per presentar tres informes

Barcelona, 15 de novembre de 2018.- La Sindicatura de Comptes ha presentat avui al Parlament tres informes de fiscalització, relatius al Departament d'Agricultura, a la Fundació del Gran Teatre del Liceu i a l'Oficina Antifrau de Catalunya (OAC).

14/11/18   El síndic major participa en dues reunions de les institucions de control extern de l'Estat

Barcelona, 14 de novembre de 2018.- El síndic major, Jaume Amat, ha participat en representació de la Sindicatura de Comptes de Catalunya en dues reunions de les institucions de control extern de l'Estat, tingudes a Madrid els dies 12 i 13 de novembre.

12/11/18   El president de la Generalitat rep els responsables de les institucions de control catalanes

Barcelona, 12 de novembre de 2018.- El síndic major de la Sindicatura de Comptes, Jaume Amat; el síndic de greuges, Rafael Ribó; el president del Consell de l'Audiovisual de Catalunya, Roger Loppacher, i el director de l'Oficina Antifrau de Catalunya, Miguel Ángel Gimeno, han estat rebuts avui pel president de la Generalitat, Joaquim Torra.
Mostrando el intervalo 1 - 10 de 709 resultados.
Resultados por página 10
de 71