28 i 29 de setembre de 2017 - Sant Pau Recinte Modernista

Inscripcions Inscripcions

Procediment per gestionar les inscripcions:

Els OCEX que desitgin inscriure el seu personal a les XII Trobades Tècniques i VII Fòrum Tecnològic hauran d'enviar un correu electrònic a l'adreça encuentrosbcn@sindicatura.cat sol·licitant un nom d'usuari i contrasenya per gestionar la seva preinscripció mitjançant el formulari disponible en aquest web.

Les persones que no pertanyin a cap OCEX i desitgin inscriure's a títol individual hauran d'utilitzar el mateix procediment de sol·licitud de nom d'usuari i contrasenya.

Cada OCEX haurà de tramitar un sol formulari de preinscripció, en el que haurà d'incloure a totes les persones de la institució que estiguin interessades en participar en les jornades.

Període de preinscripció i confirmació de les inscripcions:

El període de preinscripció finalitzarà el15 de maig de 2017. La Sindicatura de Comptes de Catalunya confirmarà per correu electrònic abans del 30 de maig de 2017 la reserva de places a totes les institucions i particulars un cop s'hagi acabat el període de preinscripció i facilitarà la informació necessària per la realització del pagament.

Import:

L'import de la inscripció es de 170 euros per persona, incloent l'assitència a les jornades, l'entrega de material i documentació, la visita cultural i les despeses per restauració. Per cada comunicació presentada s'eximirà del pagament d'una quota d'inscripció.

El termini per realitzar el pagament corresponent finalitzarà el 31 de juliol de 2017. Si no es realitza el pagament abans d'aquest termini, s'entendrà com a no realitzada o desestimada la inscripció.

Formulari d'inscripcions

Contactar Contactar