Publicador de continguts

Seminari d’EUROAI sobre l’auditoria en l’àmbit de la sanitat pública

Palma de Mallorca, 20 d’octubre de 2022
Imatge resum

La síndica M. Àngels Cabasés i una auditora participen en la trobada dels òrgans regionals de control extern europeus per compartir experiències en aquest camp

La síndica Maria Àngels Cabasés i una auditora del seu departament, l’encarregat de  fiscalitzar les entitats del sector sanitari i social del sector públic de Catalunya, assisteixen a un seminari sobre auditoria en l’àmbit de la sanitat pública organitzat per EURORAI, l’Organització Europea d’Institucions Regionals de Control Extern.

El programa del seminari inclou tres sessions de treball amb diferents ponències a càrrec d’experts i membres de diverses institucions de control europees d’àmbit regional. Les ponències tracten sobre el control financer i l’avaluació de polítiques sanitàries, l’estudi de casos sobre fiscalitzacions d’hospitals i la presentació d’auditories operatives en l’àmbit de la sanitat pública.

El seminari té lloc avui i demà a Palma de Mallorca. Ha estat organitzat per EURORAI en col·laboració amb la Sindicatura de Comptes de les Illes Balears.

En el marc del XI Congrés d’EURORAI, l’organització celebra demà la seva Assemblea General, en la qual s’han de renovar els membres del Comitè Directiu. 

Actualment la composició del Comitè Directiu d’EURORAI és la següent:
 
•    President: Friedrich Pammer, president del Tribunal de Comptes de l’Alta Àustria;
•    Vicepresident: Joan Rosselló, síndic major de la Sindicatura de Comptes de les Illes Balears;
•    Vocal: Charles Pict, director del Servei d’Auditoria Interna del Cantó de Ginebra;
•    Vocal: Valeri I. Khripun, president de la Cambra de Comptes de Rostov;
•    Vocal: Gaby Schäfer, presidenta del Tribunal de Comptes de Schlesswig-Hosltein;
•    Vocal: Dominique Roguez, president de la Cambra de Comptes Regional Grand Est;
•    Secretari general: Vicent Cucarella, síndic major de la Sindicatura de Comptes de la Comunitat Valenciana.