Asset Publisher

Reunió de la presidenta del Parlament amb els presidents dels òrgans estatutaris

Barcelona, 5 November de 2021
imatge resum

Els presidents dels òrgans estatutaris han estat rebuts avui per la presidenta del Parlament, Laura Borràs, en la primera reunió conjunta que mantenen els representats d’aquestes institucions amb la presidenta de la Cambra en aquesta legislatura.

A la reunió, tinguda avui a les 10.30 hores, hi han assistit el president del Consell de Garanties Estatutàries, Joan Egea; el síndic de greuges, Rafael Ribó, el síndic major de la Sindicatura de Comptes, Jaume Amat; el president del Consell de l’Audiovisual de Catalunya, Roger Loppacher, i també el director de l’Oficina Antifrau de Catalunya, Miquel Àngel Gimeno.

Els representants d’aquestes institucions han compartit amb la presidenta assumptes d’interès comú relacionats amb l’àmbit competencial de cada un dels òrgans. També han coincidit a demanar-li que traslladi als grups parlamentaris la necessitat de renovar aquests organismes, atès que tots els seus titulars, llevat del director de l’OAC, tenen el mandat vençut.