Publicador de continguts

Visita-col·loqui del Club de Direcció Pública d'Esade Alumni

Barcelona, 16 de novembre de 2023
Imatge de resum

La Sindicatura ha acollit la visita del Club de Direcció Pública d'Esade Alumni, dins del cicle de col·loquis que organitza aquest col·lectiu que aplega exalumnes del Màster de Direcció Pública de la prestigiosa escola de negocis barcelonina.

L'acte, titulat "Checks and balances: com més t'observo, millor et comportes", va tenir lloc el 14 de novembre a la seu de la Sindicatura de Comptes.

El col·loqui va ser moderat pel president del Club de Direcció Pública, Leandre Mayola, i hi van intervenir el síndic major, Miquel Salazar, i la síndica Anna Tarrach. Hi van assistir una trentena de membres del Club, la majoria professionals que tenen o han tingut responsabilitats en l'administració pública.

La síndica Tarrach va explicar els objectius estratègics de la Sindicatura per als propers anys, que passen principalment per incrementar l'impacte dels informes de fiscalització, mitjançant la realització d'auditories operatives que permetin mesurar l'eficàcia, l'eficiència i l'economia de les polítiques públiques.