Activitat de la Sindicatura
Activitat
Activitat
Aquest apartat inclou informació sobre l’activitat de la institució.
L’article 33 del Reglament de règim interior de la Sindicatura de Comptes estableix que el Ple de la Sindicatura ha d’aprovar el marc pluriennal d’activitats, que ha de recollir una previsió a tres anys vista dels criteris de selecció i de l’abast dels informes que s’han de tenir en compte per elaborar els programes anuals d’activitats.
El programa anual d’activitats és la relació d’informes que la Sindicatura preveu elaborar durant l’any, d’acord amb l’article 37 de la Llei 18/2010, del 7 de juny, i els articles 34 i 35 del Reglament de règim interior de la Sindicatura de Comptes.
La memòria anual d’activitats és el document amb què la Sindicatura dona compte al Parlament de la seva actuació durant l’any, d’acord amb l’article 57 de la Llei 18/2010, del 7 de juny, de la Sindicatura de Comptes, i l’article 189 del Reglament del Parlament.
Memòria 2021
Compte 2021
Agenda
2025 - primer semestre
Calendari gener a juliol 2025
2024 - segon semestre
Calendari setembre a desembre 2024
2024 - primer semestre
Calendari gener a juliol 2024
Calendari de les activitats amb rellevància institucional que porten a terme els síndics
Gestió documental
Informació sobre la gestió de la Sindicatura en relació amb la classificació i l'eliminació de documents.
Per Resolució del síndic major del 22 de novembre del 2022 es determinen els funcionaris habilitats per expedir còpies autèntiques.
Registre d'eliminacions de documents
Conveni de col·laboració entre la Sindicatura i el Tribunal de Comptes que coordina la tramesa telemàtica de la informació.
Resum d'eliminacions de documents
Conveni de col·laboració entre la Sindicatura i el Tribunal de Comptes que coordina la tramesa telemàtica de la informació.
Gràfics d'eliminacions de documents
Conveni de col·laboració entre la Sindicatura i el Tribunal de Comptes que coordina la tramesa telemàtica de la informació.
Resolucions judicials i dictàmens
En construcció.