Asset Publisher

La síndica Anna Tarrach participa en el 34è Fòrum de l’auditoria a Sitges

Barcelona, 5 July de 2024
La síndica Anna Tarrach, al Fòrum d'auditoria de Sitges.

L’economista intervé en la sessió de treball sobre la transparència a les administracions públiques

El 34è Fòrum de l’auditoria organitzat pel Col·legi de Censors Jurats de Comptes de Catalunya, en col·laboració amb les principals firmes d’auditoria, ha comptat amb la participació de la Sindicatura de Comptes. Sota el lema “Auditoria 360º”, la cita anual dels auditors ha arribat aquest any al miler d’inscrits, en unes jornades que s’han dut a terme durant els dies 4 i 5 de juliol en format híbrid, a la localitat de Sitges.

La síndica Anna Tarrach va intervenir ahir a la tarda en la sessió de treball titulada “Cap a una visió integral de la transparència en les administracions públiques: de la prevenció a la fiscalització”.

Tarrach va fer una presentació sobre la tasca de la Sindicatura de Comptes com a òrgan fiscalitzador extern de les administracions públiques, al servei de la transparència i de la millora de la gestió del sector públic de Catalunya.

La síndica va compartir panel amb Anxo Calvo, membre del Consell de Comptes de Galícia, i amb Pere Ruiz, president de la Comissió d’Auditors del Sector Públic de l’Institut de Censors Jurats de Comptes d’Espanya.

El programa de les jornades, que es clouen avui, ha comptat amb 16 sessions tècniques i 4 sessions plenàries centrades en els temes que marquen l’actualitat en el món de l’auditoria, entre els quals destaquen l’impacte de les noves tecnologies de la informació, la ciberseguretat i la intel·ligència artificial, la sostenibilitat, el control de qualitat i la gestió del talent en la professió.

Les jornades de Sitges van ser inaugurades ahir pel conseller de Recerca i Universitats, Joaquim Nadal, l’alcaldessa de Sitges, Aurora Carbonell, el president de l’Institut de Censors Jurats de Comptes, Víctor Alió, i el president del Col·legi de Censors Jurats de Comptes de Catalunya, Joan Vall.

Més informació:

34è Fòrum de l'auditoria