Publicador de continguts

Presentació de tres informes a la Comissió de la Sindicatura del Parlament

Barcelona, 15 de juliol de 2021
imatge resum

Els síndics han comparegut avui davant la Comissió de la Sindicatura de Comptes del Parlament, que ha celebrat la primera sessió de treball en aquesta legislatura. Els membres del Ple han presentat a la Comissió els següents informes de fiscalització:

• Informe 17/2020, relatiu a la Fundació Institut d’Estudis Espacials de Catalunya, exercici 2017.
  • Informe 22/2020, sobre l’Institut de Recerca i Tecnologia Agroalimentàries, exercici 2017.
  • Informe 27/2020, relatiu al Consorci Centre Internacional de Mètodes Numèrics a l’Enginyeria, exercici 2018.

La Comissió ha començat amb l’elecció d’un membre de la Mesa, i a continuació ha passat a nomenar els membres de la ponència informativa que han d’estudiar l’informe de la Sindicatura sobre el Compte general de la Generalitat corresponent a l’exercici 2018, d’acord amb el procediment establert en el Reglament del Parlament.

Els informes 17/2020 i 27/2020, referents a dos centres de recerca de la Generalitat, han estat presentats per Jordi Pons i Novell, el síndic ponent d’aquests treballs al Ple de la Sindicatura.

Per presentar l’informe 22/2020, sobre l’IRTA, ha intervingut la síndica ponent del treball, Emma Balseiro.